wtorek, 5 stycznia 2016

Jak oszukać technologię?



Czas na odrobinę bardziej użyteczne rzeczy! Oczywiście nie będzie to prawdziwe oszukiwanie, ale drobne porady jak skuteczniej wykorzystać możliwości niektórych urządzeń. Już przechodzę do rzeczy!

1. Wysłaliście maila, którego po namyśle wolelibyście usunąć? Da się zrobić.

O ile macie pocztę w gmailu. I zdążycie się namyślić w ciągu maksymalnie 30 sekund. A wcześniej zmieniliście ustawienia (ustawienia → włącz funkcję cofnij wysyłanie). Po wysłaniu maila na górze pojawi się informacja, że wiadomość została wysłana i będziemy mieć 10, 20 lub 30 (w zależności od tego jaki czas wybraliśmy) na podjęcie decyzji.


2. Znudzeni zwykłymi selfie? Możecie zrobić sobie zdjęcie nie dotykając telefonu.

Wystarczy, że podłączycie do niego słuchawki (które mają przycisk głośności), ustawicie telefon i w wciśniecie przycisk. Ta-da! Koniec nudnych selfie z ręki!


3. Masz iphone'a i marzy Ci się czerń i biel na snapchacie? Nie ma sprawy.

Aby odkryć biały przyłóż palec do 'pudełeczka' z kolorami i przesuń nim do lewej krawędzi. Żeby odblokować czarny zrób to samo, ale przesuwając palec do dolnej krawędzi ekranu. By zdobyć szary wykonaj gest najpierw w lewo potem w dół. Proszę bardzo~


4. Wciąż zwracając się do właścicieli iphone'ów – czy zawsze chce wam się usuwać ręcznie długi tekst, który wpisaliście?

Bo nie musicie. Jeżeli chcecie zmienić treść wiadomości, którą wpisywaliście lub kompletnie zrezygnować z jej pisania – potrząśnijcie telefonem (mocny ruch na boki powinien zadziałać). Jeśli jednak chcecie aby tekst wrócił, po jego usunięciu zróbcie to ponownie.


5. Nie możesz znaleźć głośnika do telefonu? Włóż go do szklanki.

Efekt może nie będzie identyczny, ale dźwięk na pewno rozniesie się bardziej.

6. Czy Twoje baterie skaczą?

Żeby sprawdzić czy bateria jest pełna czy rozładowana, wystarczy upuścić ją w pionie z wysokości kilku centymetrów. Jeśli upadnie – jest pełna, jeśli odbije się od powierzchni w podskoku – pusta.


7. Jeśli mamy jedną pełną baterię i druga pustą, możemy naładować pustą baterię pełną.

Wystarczy, że owiniemy je folią aluminiową i zostawimy na ok 5-10 minut.

8. Spieszysz się do wyjścia a masz słabą baterię w telefonie?

Ładuj go z włączonym trybem samolotowym. Naładuje się znacznie szybciej.


I to by było na razie na tyle! Oczywiście mam jeszcze kilka technologicznych hacków w zanadrzu, ale nie chcę, żeby notki były za długie, bo kto by przez to przebrnął? ¯\_(ツ)_/¯ Mam nadzieję, że coś z tego Wam się przyda i do zobaczenia w następnej notce~!  

16 komentarzy:

  1. Super wpis :) Zapraszam do mnie http://vichi-models.blogspot.com/ pozostaw po sobie jakiś ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie fajne rady, zwłaszcza pierwsza, bo nie raz może uratować tyłek, o kilku już słyszałam, ale inne na pewno zastosuje jeśli przyjdzie na to pora. Więc jednym słowem dzięki :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. super porady ! i fajny pomysl na posta :) zapraszam do mnie
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie masz listy czytelniczej z chęcią bym się dodała.
    Słyszałam jedynie o punkcie 8, czasem z niego korzystam. Ale o np. o odbijaniu baterii od ziemi pierwszy raz się z tym spotkałam. Zamiast szklanki słyszałam o rolce po papierze toaletowym, myślę że działa to na podobnej zasadzie.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ! Ale mnie zaskoczyłaś z tym strząsięciem iphona i usuwaniem tekstu :O Jestem na Twoim blogu pierwszy raz i na pewno nie ostatni ! Super tu u Ciebie, fajny deesing :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pocztę na gmailu i nie wiedziałam, że można usuwać wiadomości. Dzięki jesteś wielka.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra !!
    Mega pomocne :) Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku nie wiem jak wpadłaś na to wszystko, ale nigdy bym nie pomyślała, że można naładować baterię przed drugą!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. to z tym selfie mnie rozwaliło:D spróbuję;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka ciekawych ( i przydatnych !!) informacji :D Dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo świetny wpis i bardzo przydatny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał ! Tyle przydatnych informacji :) Dzięki temu zostaje tu i czekam na więcej ! :)
    Pozdrawiam i życzę więcej takich postów ;)
    Zapraszam również do mnie :)
    http://swiatkobietyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny wpis :) Te dla punkty dla IPhone - genialne :D nawet nie wiedziałam, że mam takie funkcje w telefonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy wpis :D fajny sposób z tym selfie, trzeba będzie go kiedyś wypróbować :D
    Pozdrawiam :) http://centrumnakrancuswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Świetne porady! O większości nie miałam pojęcia. Muszę je zapamiętać :)

    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  16. czytałam wszystkie punkty w zaciekawieniem! szczególnie rada z ładowaniem telefonu się przyda, bo zawsze przypominam sobie, że miałam go naładować jak już wychodzę z domu.. ;)
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń